فهرست و منابع طرح توجیهی مطالعات امکان سنجی مقدماتی طرح تولید فلاسک چای به روش مونتاﮊ
فهرست:
١‐معرفی محصول ................................................................................................
................................................................
١‐١‐ نام و کد محصولات (آیسیک ٣) ................................................................
................................................................
١‐٢‐ شماره تعرفه گمرکی ................................................................
................................
................................................................
١‐٣‐ شرایط واردات محصول ................................................................
................................
............................................................................................
١‐٤‐ بررسی استانداردهای موجود در مورد محصول ................................
....................................................................................................................
١‐٥‐ بررسی و ارائه اطلاعات لازم در زمینه قیمت تولید داخلی و جهانی محصول .................................................................................................
١‐٥‐١‐ مروری بر قیمت های داخلی ................................
................................
......................................................................................................
١‐٥‐٢ ‐ مروری بر قیمت های جهانی ................................
................................
..................................................................................................
١‐٦‐ معرفی موارد مصرف و کاربرد محصول................................
................................
................................................................................................
١‐٧‐ بررسی کالاهای جایگزین و تجزیه و تحلیل اثرات آن بر مصرف محصول ....................................................................................................
١‐٨‐ بررسی اهمیت استراتژیکی کالا در دنیای امروز ................................
..............................................................................................................
١‐٩‐ کشورهای عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول ................................
...................................................................................................
١‐١٠‐معرفی شرایط صادرات محصول ................................
................................
.........................................................................................................
٢‐ وضعیت عرضه و تقاضا ................................................................
................................
....................................................................................................
٢‐١‐ بررسی ظرفیت بهره برداری و روند تولید طی سالهای گذشته................................
.......................................................................................
٢‐١‐١‐ بررسی ظرفیتهای بهره برداری ................................
................................
................................................................................................
٢‐١‐٢‐ بررسی روند ظرفیت نصب شده واحدهای فعال در کشور .................................................................................................................
٢‐١‐٣‐ بررسی روند تولید واقعی محصول طرح در کشور ................................
...............................................................................................
٢‐١‐٤‐ بررسی سطح تکنولوﮊی تولید در واحدهای فعال ................................
................................................................................................
٢‐١‐٥‐ نگاهی به راندمان تولید (درصد استفاده از ظرفیت اسمی) در واحدهای تولیدی فعال ...............................................................
٢‐١-٦‐ نام کشورها و شرکت های سازنده ماشین آلات مورد استفاده در تولید محصول .........................................................................
٢‐٢‐ بررسی وضعیت طرح های جدید و در حال توسعه ................................
...........................................................................................................
٢‐٢‐١‐ پیش بینی عرضه در بازار آینده کشور ................................
...................................................................................................................
٢‐٣‐ بررسی روند واردات محصول طی ٥ سال گذشته ................................
.............................................................................................................
٢‐٤‐ جمع بندی عرضه ................................................................
................................
..................................................................................................
٢‐٥‐ بررسی روند مصرف در ٥ سال گذشته ................................
................................
..............................................................................................
٢‐٦‐ بررسی روند صادرات طی ٥ سال گذشته ................................
................................
...........................................................................................
٢‐٦‐١‐ برآورد قابلیت صادرات طی سالهای آتی ................................
................................................................................................................
٢‐٧‐ بررسی نیاز به محصول با اولویت صادرات طی سالهای آتی ................................
............................................................................................
٢‐٧‐١‐ برآورد میزان تقاضای داخل در آینده ................................
....................................................................................................................
٢‐٧‐٢‐ جمع بندی و نتیجه گیری مطالعات بازار ................................
.............................................................................................................
٣‐ بررسی اجمالی تکنولوﮊی و روش تولید محصول در کشور و مقایسه آن با دیگر کشورها ................................................................................
٣‐١‐ نگاهی به روش تولید ................................................................
................................
.............................................................................................
٣‐٢‐ مقایسه روش تولید معمول کشورمان با دیگر کشورهای جهان ................................
.....................................................................................
٤‐ تعیین نقاط قوت و ضعف تکنولوﮊی های مرسوم در تولید محصول ................................
.....................................................................................
٤‐ تعیین نقاط قوت و ضعف تکنولوﮊی های مرسوم در تولید محصول ................................
.....................................................................................
٥‐ بررسی و تعیین حداقل ظرفیت اقتصادی به همراه برآورد حجم سرمایه گذاری ثابت مورد نیاز ....................................................................
١١‐٥‐ اشتغال ................................................................................................................................
................................................................ .................. ٤٤
١١‐٦‐ تولید جهت مصرف داخلی/ تولید جهت صادرات ................................................................
........................................................................... ٤٥
١١‐٧‐ پیشنهاد محل اجرای طرح ................................................................................................................................
................................ ................ ٤٥
منابع و ماخذ ................................................................................................................................................................................................
........................... ٤٦
منبع:
کتاب صادرات و واردات ایران، سال ١٣٨٢‐ ١٣٨٦
٢) سایت اینترنتی موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران (www.isiri.org)
٣) لوح فشرده واحدهای فعال و در مرحله اجرای وزارت صنایع و معادن منتهی به تاریخ ١/٣/١٣٨٧ ٤) کتاب دایرکتوری مقدم سال ١٣٨٦ ٥) سایت سازمان صنایع کوچک
٦) سایت سازمان شهرکهای صنعتی استانها
٧) سایت
www.nextag.com
www.ebay.com.au
www.globalsources.com