پروژه کارآفرینی شرکت تولید آب معدنی و خدمات رسانی

تعداد صفحات: 73 فرمت فایل: word کد فایل: 3123
سال: قبل از 1390 مقطع: صنایع دسته بندی: صنایع غذایی و بسته بندی
قیمت قدیم:۱۴,۹۵۰ تومان
قیمت: ۱۰,۹۵۰ تومان
دانلود فایل
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پروژه کارآفرینی شرکت تولید آب معدنی و خدمات رسانی

    خلاصه شرکت:

    این شرکت در سال 1381 تاسیس گردیده است . شرکت فوق در پی آن است که تولید آب معدنی وخدمات رسانی آن را مدنظر قرار دهد.

    ابتدای ورود شرکت اتاق نگهبانی می‌باشد وبعد از عبور از محوطه وفضای باز شرکت به ساختمانها وسوله های اداری و تشکیلاتی می رسیم که هر بخش فعالیت مربوط به خود را داراست مانند: دفتر امور اداری، امورکارگزینی، بازاریابی و...

    مالکیت شرکت:

    مالکیت این شرکت بر عهده 2 نفر از سهامداران می‌باشد که هر یک به میزان مساوی سرمایه گذاری کرده اند و به نسبت مساوی از سود بهره مند می‌شوند.

     

    خلاصه هزینه های سرمایه گذاری جهت راه اندازی شرکت:

    ازآنجایی که اجرای طرح از نظر وجه سرمایه گذاری در خور توجه است حمایت مالی به صورت جدی از این صنعت نه تنها لازم است بلکه ضروری می‌باشد و کمکهای مالی میتواند به صورت ارائه تسهیلات بانکی ارزان قیمت، کاهش نرخ مالیات، ارائه امکانات زیر بنایی طرح به صورت یارانه ای، طولانی کردن باز پرداخت تسهیلات بانکی، کمک درشناساندن محصول در بازارهای جهانی می‌باشد

     

    اقلام اصلی مبلغ به میلیون ریال
    سرمایه گذاری ثابت 000/500/714
    سرمایه گذاری در گردش 000/100/47
    زمین 000/000/230
    ساختمان 000/800/252

     

    مکان شرکت وتسهیلات آن:

    شرکت مذکور واقع در تهران کیلومتر 15 جاده مخصوص می‌باشد

    تسهیلات شرکت عبارت است از دسترس به اتوبان وبزرگراه

    از تسهیلات دیگر مجهز بودن شرکت به وسایل حمل ونقل سریع جهت حمل آب معدنی به سراسر نقاط تهران می‌باشد

    خدمات شرکت:

    شرکت فوق خدمات بسیاری را ارائه می‌کند که عبارت است از:

    1-اب معدنی گاز دار: آبی است که پس از تصفیه های لازم وبسته بندی مقدار گاز آن برابر با مقدار گازی باشدکه آب در مظهر چشمه دارد

    2-آب معدنی بدون گاز: آب معدنی است که پس از تصفیه و بسته بندی فاقد گاز کربنیک مازاد به مقدار لازم جهت نگاهداری املاح بی کربنات موجود و یا گازهای دیگر باشد

    3-آب معدنی گاز دار شده: آب معدنی است که پس از تصفیه های لازم ازمنبع دیگری گاز کربونیک به آن اضافه شود

    مقایسه رقابتی:

    شرکت های رقیب درصدآن هستندکه فعالیت های خود را در زمینه کیفیت وقیمت آ بمعدنی بهتر کنند. شرکتهایی که با شرکت آب معدنی دماوند رقابت می کنند عبارتند از :آب معدنی ایران، آب معدنی سپیدان و..

    همه شرکتهای ذکر شده به دنبال رضایت مشتری می باشند

    یکی از دلایل موفقیت شرکت آب معدنی دماوند به دلیل رعایت کردن استاندارهای ملی وکسب استانداردهای مختلف ISO می‌باشد

    نوع، شماره و موضوع استانداردهای تدوین شده شرکت به قرار زیر است

     

         
    ردیف شماره استاندارد موضوع استاندارد
    1 2591 ویژگیهای وحدمجاز آب معدنی طبیعی
    2 2441 آب معدنی طبیعی قابل شرب
    3 2606 آئین کار به منظور بهره برداری از آبهای معدنی طبیعی آشامیدنی

     

    زمینه ها وامکانات فروش:

    شرکت مذبور برای پیشرفت در زمینه فروش بسیاری از فعالیت ها را در زمینه چاپ بروشور وتبیلغات به انجام رسانده است مانند:تبلیغات در رادیو وتلویزیون وروزنامه و.. یکی از ایده های منحصر به فردی که در زمینه تبیلغات از طرف یکی از کارشناسان ارائه شده این بودکه تبلیغ آب معدنی به تصویر کشیده شود

    مثلا: تلویزیون فردی را نشان می دهد که تشنه جرعه ای آب است و در همان لحظه آب معدنی نشان داده شود و با ذکر خصوصیات و ویژگی های آن تبلیغ به پایان رسد از دیگر تبلیغاتی که در زمینه آب معدنی انجام شده است نصب تابلو بزرگی می‌باشد که در یکی از بزرگراههای اطراف شرکت نصب شده است که چندی از فوایدآن معدنی ذکر شده است

     

    نحوه اجرای فعالیت یا ارائه خدمات:

    شرکت برای خدمات رسانی به مشتریان از افراد مجرب وکارشناس منابع طبیعی بهره گرفته است همانطور که قبلا هم ذکر شده شرکت فوق دارای 4 نفر کارشناس می باشدکه این افراد تا حدود زیادی توانسته اند در زمینه خدمات واجرای فعالیت موثر وکارا باشند.

    نحوه فعالیت کارشناسان بدین ترتیب است که هر کارشناس با توجه به مهارت وفکر وایده خویش نظرات خود راعنوان می‌کند و مدیریت شرکت پس از بررسی نظرات بهترین آن را اجرای فعالیت شرکت انتخاب می‌کند.

     

    تکنولوژی:

    یکی از مزیت های این شرکت استفاده از تکنولوژی های جدید می‌باشد چنانکه در حال حاضر دستگاه جدیدی را خریداری کرده است که جهت تصفیه آب کاربرد دارد تولید و بسته بندی آب معدنی در کلیه جهان از یک تکنولوژی واحد برخوردار است هر چند که میزان اتوماسیون ماشین آلات مورد استفاده ممکن است با هم متفاوت باشد.

    شرکت آب معدنی کوهسار از تکنولوژی تک مرحله ای و یا مرحله ای استفاده می‌کند در روش تک مرحله ای عملا ماشین آلات با میزان تولید در ساعت کمتری نسبت به ماشین آ‌لات با میزان تولید در ساعت کمتری نسبت به ماشین آلات دو مرحله ای کار می نمایند.

    از مهم ترین نقاط قوت ماشین آلات دو مرحله ای امکان ذخیره سازی پری فرم تولید شده می‌باشد که در زمان مورد نیاز به قسمت تولید بطری هدایت می‌گردد.

    این دو روش تولید نسبت به روش های قبلی به فضای کمتری از نظر نگاهداری بطری نیاز دارد در صورتی که در روش تک مرحله ای میزان انرژی الکتریکی مورد نیاز جهت تولید با توجه به یک مرحله ای بودن آن کمتر می‌باشد

    خدمات آینده

    شرکت آب معدنی کوهسار قصد دارد در آینده محصولات دیگری را ارائه دهدکه عبارتند از: نوشابه گاز دار- ماء الشعیر –دوغ و...

    اگر شرکت بتواند این چند محصول را در آینده خدمات دهد میتواند سهم بازار بیشتری را به خود نسبت دهد.

    خلاصه تجزهی وتحلیل بازار:

    بازار این نوع محصول بیشتر در فصول گرم رایج ومتداول است وسهم بازار بیشتری را کسب می‌کند

    این شرکت از آغاز فعالیت خود سهم بازار زیادی را تحت سلطه خود درآورده است وروند رو به رشدی را پشت سر گذاشته است

  • فهرست و منابع پروژه کارآفرینی شرکت تولید آب معدنی و خدمات رسانی

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

نمونه فایل آماده برای برآورد سرمایه لازم احداث کارخانه پروژه کارآفرینی شرکت تولید آب معدنی و خدمات رسانی , ارائه طرح کارآفرینی با موضوع پروژه کارآفرینی شرکت تولید آب معدنی و خدمات رسانی , پروژه کارآفرینی درباره پروژه کارآفرینی شرکت تولید آب معدنی و خدمات رسانی , نمونه طرح کسب و کار پروژه کارآفرینی شرکت تولید آب معدنی و خدمات رسانی , جدول هزینه راه اندازی مرتبط با پروژه کارآفرینی شرکت تولید آب معدنی و خدمات رسانی , Business plan با موضوع پروژه کارآفرینی شرکت تولید آب معدنی و خدمات رسانی
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت